-->

Menu KFC Goceng

Menu KFC Goceng - Jika datang ke gerai KFC, kelihatannya tak begitu afdol jika belum membeli menu Goceng. Apakah itu cuma membeli ice cream, minuman float ataupun spagheti. Dan boleh jadi inilah yang menjadi kelebihan KFC yakni harga menu yang cukup murah. Ada beberapa macam menu KFC Goceng yang sayang bila tak dicicipi diantaranya adalah :

harga menu KFC, menu KFC Goceng, menu goceng kfc, harga kfc, kfc

Menu KFC Goceng


1. Mocca Float
Mocca Float ialah minuman dengan citarasa mocca ataupun kopi yang di-mix bersama milo beserta ice cream sebagai topingnya. Minuman ini betul-betul menyegarkan dan sangat pas untuk teman ngobrol santai bersama teman teman.

2. Spagheti
Adalah salah satu menu kesukaan pelanggan sebab jarang ada restoran fast food lain yang menyajikan spagheti dengan harga 5000 perak. Walaupun dengan porsi yang tak membuat kenyang, namun rasanya lumayan lezat dengan tambahan saos Bolognaise dan daging cincang yang lumayan banyak.

3. Mix Berry Sundae
Menu Goceng yang satu ini pun menjadi favorit sejumlah pelanggan sebab rasa asam dari selai dan berry-nya yang benar-benar menyegarkan. Tambahan lagi dengan topping berupa remah remah waffle yang renyah betul-betul pas rasanya di mulut.

4. Cream Soup
Menu Goceng yang satu ini pun tak kalah lezatnya. Cream Soup yang pekat bersama potongan tipis ayam sebagai pelengkap. Betul betul nikmat dan menyegarkan badan yang tadinya loyo.

Demikian Menu KFC Goceng, semoga bermanfaat untuk anda